Добрый день! Хотелось бы попросить помощи в составлении письма в саппорт магазина fragranceX.com.
История общения следующая:
28 марта 2015 г. я сделал заказ парфюмерии на этом сайте и получил подтверждение моего заказа. В качестве способа доставки я выбрал Worldwide Standard Shipping, трек-номер для такого способа отстутствует. Среднее время доставки по информации с сайта - 4-12 рабочих дня.
По прошествии 2-х месяцев, так и не получив посылку, я отправил в саппорт письмо следующего содержания:
"Hello!
I still haven't recieved my order number 15134855. According to track history it was sent March 30, 2015 from NY.
Please, tell me, where is my order now.
Thanx."
На что получил ответ:
"Hi,
Thank you for your email and for ordering with FragranceX.com. Please note
that your order shipped on March 30th 2015 by postal service airmail and is
in transit.
Some shipments may be delayed by security in customs, and we apologize for
this delay. Your package is on its way and will arrive soon. We appreciate
your patience and look forward to serving you again soon."
Прошло еще 2 месяца... 20 июля я написал еще одно письмо:
"Hello again!
It's been 2 months since my last letter to you and I still haven't recieved my order. Please, explain me - it's normal that delivery from USA to Russian Federation takes 4 (!!!) months ? "
На следующий день получил следующий ответ:
"Hi,
Thank you for your email and for ordering with FragranceX.com. Please note
that your order shipped by postal service airmail and is in transit. Please
note tracking DOES NOT update once it leaves the US.
Some shipments may be delayed by security in customs, and we apologize for
this delay. Your package is on its way and will arrive soon. I appreciate
your patience and look forward to serving you again soon.
Sincerely,
Ryan"
Терпение было на исходе, но я, понадеявшись на чудо, решил подождать еще.
И вот 9 ноября я отправил третье письмо:
"Hi!
I still haven't recieved my order (number 15134855). According to track history it was sent March 30, 2015 from NY.
Maybe this delay has occured because of my shipping and billing adresses were wrote in Russian? (screenshot in attachment)
Please, take actions to solve my problem. "
И вот уже месяц жду от них ответа, видимо они меня занесли в blacklist
Как лучше поступить в такой ситуации? Реально ли требовать возврата средств за нарушение сроков доставки? Магазин авторитетный, но, судя по отзывам, проблемы с доставкой в Россию у них случаются сплошь и рядом.
Заранее спасибо.