Анонимный пишет:
Добрый день, подскажите что делать в такой ситуации. ???я на 6pm Новый пользователь вся в растерянности,деньги деньги сняли и отказали(( Unfortunately, the phone number the bank has on file for you is not the same phone number that you provided in your billing information. In order for us to process your order, we will need a phone number where you can be reached that matches the one on file with your bank.
You may want to contact your bank and update your phone number on
your account where you can be reached.
Please call our Order Verification Department from the phone number the bank has on file for you, so we may complete the verification process. We can be reached at 1-888-676-2660.
Please be advised we will hold your order for 3 days. If we are unable to speak to you in that time, your order will be canceled.
If there is anything more we can do for you or if we could improve your experience, please do not hesitate to let us know anytime. We are available 7 days a week, 6:00 a.m. - 8:00 p.m. PST. You can contact us via Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
. PST. You can contact us via Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
.
Добрый день.
Посылали ли Вы письмо как в нашей статье
polnakorzina.ru/6pm#pay написано? Какой биллинг-адрес Вы указали? Читали ли переписку выше в форуме?
При заказе в 6pm надо писать письмо и указывать настоящий адрес, выбрав штат АА и индекс 99999, в этом случае заказ не блокируют
Теперь Вам нужно фотографировать свою карту, страницу загранпаспорта с фото и отправить им в ответ на письмо о блокировке заказа с текстом
Dear Customer Service Team! Please be notified that I specified wrong billing details in my last order. Cause checkout page doesn't allow to specify Russian Billing address I had to choose United States and enter my Russian billing Address as if it was in US. Correct billing address: АДРЕС КОТОРЫЙ УКАЗАЛИ ПРИ ОФОРМЛЕНИИ КАРТЫ И ТЕЛЕФОН!
Please see the photos of my passport and credit card attached.
Thanks in advance. I hope this information will help you to process my order sooner.
После этого заказ отправят. Просьба
зарегистрироваться и отписаться, что произойдет дальше у Вас. Спасибо.